Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаның қалыптасуына, дамуына және кәсіби қалыптасуына қажетті жағдайлар жасау; баланың тәрбиеге, білім алуға және жан-жақты дамуына, ана тілін, мәдениетін, ұлттық салт-дәстүрлерін сақтауға, хабардар болуға, денсаулығын нығайтуға құқықтарын жүзеге асыру.
Педагогтар мен оқушылар тәрбие үдерісінде өзара тығыз байланыста болып, біртұтас жалпымектептік ұжымды құрайды. Мектепте 27 сынып ұжымдық сынып, 1 мектепалды даярлық сыныбы. Тәрбие үрдісін ұйымдастырушылық басқаруды мектеп директоры А.Е. Якушева, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары О.В. Грозная, директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары Н.Ю. Майданевич және Ю.В. Матерова, әлеуметтік педагог И.В. Грозный, мектеп инспекторы Т.А. Бимаков бастаған әкімшілік жүзеге асырады. Мектепте Қ.Б. Заляева басқаратын сынып жетекшілерінің ӘБ жұмыс істейді. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері жан-жақты білім беру бағдарламасы арқылы оқушының жеке басының жан-жақты дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруы үшін ересектер мен балалардың бірлескен іс-әрекетін ұйымдастыруға бағытталған. Мектептегі тәрбиені ұйымдастырудың негізгі мақсаты іс-әрекетті шығармашылық тұрғыдан өзгертуге және өзін-өзі дамытуға бағытталған тұлғаның гуманистік типін қалыптастыруға жағдай жасау болып табылады. Педагогикалық ұжым келесі міндеттерді шешу үшін жұмыс істейді:
• Еркін, дені сау, рухани бай, өнегелі тұлға қалыптастыру.
• Азаматтыққа, отансүйгіштікке, парасаттылыққа, адам құқықтары мен бостандықтарына, мемлекеттік рәміздерге, ұлттық салт-дәстүрлерге құрметпен қарауға тәрбиелеу.
• Гуманистік дүниетанымды, өзіне және қоғамға, болашақ ұрпаққа әлеуметтік, табиғи және мәдени ортадағы қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілікті қалыптастыру.
• Мемлекеттік және басқа тілдерді меңгеру, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін зерделеу және қабылдау арқылы балалар мен жастардың әлемдік және ұлттық мәдениетті игеруіне жағдай жасау.
• Балалар мен жастардың танымдық қызығушылықтарын, олардың шығармашылық қабілеттерін, жалпы білім беру дағдыларын, өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамыту, тұлғаның одан әрі дамуына және өзін-өзі жүзеге асыруына және әлеуметтенуіне ықпал ету.
• Қазіргі қоғамдағы өмірге және тиімді әлеуметтік кәсіби қызметке қажетті тұлғалық және кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру, үздіксіз тұлғалық өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін дамыту.
• Қазақстандық қоғамда қалыптасқан тұрақты дәстүрлер негізінде этникалық және діни төзімділікке тәрбиелеу;
• Балалар мен жастардың бойында әртүрлі жағдайларға қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру қазақстанға сырттан еніп жатқан этно-діни экстремизм мен радикализмнің нысандары туралы.
• Отбасылық тәрбие жүйесін жандандыруға және отбасын мектептің тәрбие жүйесіне қосуға жағдай жасау.
Бұл міндеттер 3 құндылыққа сәйкес құрылған жоспарлы жұмыстың көмегімен жүзеге асырылады.
Тәрбие үдерісін біз мектеп оқушыларының рухани–адамгершілік дамуының жүйесі ретінде қарастырамыз. Тәрбие іс-әрекетінің барлық жүйесі "Достық" Республикасы оқушыларының көркемөнерпаздар, өзін-өзі басқару бірлестігін жандандыруға бағытталған. "Достық" балалар ұйымының жұмысы Кешенді тәрбие беру бағдарламасының барлық бағыттары бойынша жүргізіледі. Мектеп Республикасының өзінің әнұраны, елтаңбасы, рәміздері және басқару аппараты бар.
Мектептің педагогикалық ұжымы балалардың бастамасын, дербестігі мен жауапкершілігін дамытуға көп көңіл бөледі. Мектепте мектеп парламенті жұмыс істейді Парламент Президентінің басшылығымен. Парламенттің құрылымы 8 фракциядан тұрады, әр сыныпта барлық 8 фракцияның депутаттары сайланады. Парламент Президенті Қамқоршылық кеңестің құрамына кіреді.
Мектепте мектеп клубының жұмысы ұйымдастырылды "Адал Ұрпақ" мектеп ортасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша. Белсендіо жұмыстар жүргізілуде өзара көмек, тектілік, адамдарға және табиғатқа деген сүйіспеншілік қағидаттарына негізделген оқушылардың әскери-патриоттық тәрбиесін жетілдіру бойынша, жеке және ұжымдық қауіпсіздік мәселелерімен таныстыру. Бұл тапсырмалар "Жас құтқарушы" үйірмесінде жүзеге асырылады. Жыл бойы оқушылар "Жас ұлан" балалар мен жасөспірімдер ұйымына белсене қатысады.
Мектеп жұмысында үлкен маңызға ие психологиялық жыл сайын оқушылардың диагностикасын жүргізетін қызмет мектепішілік есепте тұрған "тәуекел тобындағы" оқушылардың деректер қорын қалыптастырады. "Тәуекел тобындағы" оқушылармен мінез-құлықты түзету мақсатында профилактикалық сабақтар өткізіледі. Сондай-ақ, психологиялық қызмет мектепішілік есепте тұрған, ІІБ ЮПБ және ПДО-да есепте тұрған оқушылардың ата-аналарымен, қолайсыз отбасылармен жұмыс жүргізуде. Салауатты өмір салтын насихаттауға және зиянды заттарды қолданудың алдын алуға, балалар жарақатын азайтуға ерекше назар аударылады.
Барлық өткізілетін сыныптан тыс іс-шаралар мұқият жоспарланады және жоғары ұйымдастырушылық және көркемдік деңгейде, содан кейін талдаумен өткізіледі. Сондай-ақ, мектеп оқушылары "Жас натуралист" шығармашылық үйірмелеріне, "халық әуендері" вокалдық үйірмесіне, "Элегия" БЖК жанындағы "қолданбалы өнерге"қатысады.
Тәрбие жұмысының барлық бағыттары тәрбиелік іс-шараларды бір мезгілде жаппай жүргізе отырып, білім беруде тұлғалық-бағдарлы көзқарасты жүзеге асыруға және тәрбие жұмысының барлық аспектілерінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ынталандыруға мүмкіндік береді. Түрлі іс-шаралар көптеген балаларды әртүрлі іс-шараларға тартуға мүмкіндік береді, бұл олардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Тәрбиелік іс-шараларды өткізу нысандары алуан түрлі: тақырыптық кештер, қызықты адамдармен кездесулер, әдеби қонақ бөлмелері, мерекелер, фестивальдар, дәрістер, концерттер және т.б.